Zou er ingeregeld kunnen worden bij het invullen van de vrije velden, dat je van het ene naar het andere veld kunt springen dmv ‘tab’ ?
nu moet je dit met de muis doen en is net niet lekker de hele lijst invullen
Please authenticate to join the conversation.
Nieuw ✨
💡 Ideas
3 days ago

Janneke Steenhoek
Get notified by email when there are changes.
Nieuw ✨
💡 Ideas
3 days ago

Janneke Steenhoek
Get notified by email when there are changes.