Automatiseringen kopiëren/plakken

Is het mogelijk om binnen de automatiseringen een aparte categorie of sectie aan te maken, zodat we automatiseringen voor verschillende activiteiten in combinatie met checklists en kaarten niet telkens opnieuw hoeven in te richten?

Het zou ideaal zijn als we een bestaande automatisering eenvoudig kunnen kopiëren en plakken, waarna alleen het label en de activiteit nog aangepast hoeven te worden. Hierdoor kunnen we sneller en efficiënter nieuwe automatiseringen aanmaken.

Please authenticate to join the conversation.

Upvoters
Status

Nieuw ✨

Board

💡 Ideas

Date

1 day ago

Author

Danny Oude Lashof

Subscribe to post

Get notified by email when there are changes.